مقالات مقالات .

مقالات

تكنيك هاي هيپنوتراپي


آيا شما هم از آن دسته كساني هستيد كه هيپنوتراپي را يك روش كم تاثير مي دانند؟ آيا تاكنون درباره انواع مختلف تكنيك هاي هيپنوتراپي انديشيده ايد؟ سابليميران ، به عنوان اولين مرجع توليد آلبوم هاي برنامه ريزي ضمير ناخودآگاه در ايران ، در اين مقاله به توضيح انواع تكنيك هاي هيپنوتراپي مي پردازد .استفاده از هيپنوتيزم از زمان هاي بسيار دور در ميان افراد رواج داشته است. زماني كه واژه هيپنوتيزم را مي شنويم ناخودآگاه به ياد داستان ها و فيلم هايي مي افتيم كه در آن فردي يك وسيله گرد را در دست دارد و جلوي فردي ديگر آن را حركت مي دهد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۱:۱۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بهترين دكترهيپنوتيزم درتهران

مفهوم هيپنوتيزم چيست؟
زماني نام هيپنوتيزم مياد همه ياد يك ساعت زنجيردار كه حركات رفت و برگشتي دارد مي افتند, مايل هستيد درباره هيپنوتيزم بدانيد تا انتهاي مقاله باما باشيد.
هيپنوتيزم به معني كلمه خواب گرفته شده, ازواژه يوناني گرفته شده است.نوعي روان درماني است كه توسط متخصص با روش هاي ريلكسيشن , توجه و تمركز فرد را بالا مي برد به ميزان آگاهي جديد مي رسيد.
در اين حالت شخص بطور آشكار و بدون ترس ,خاطرات دردناك و آسيب رسان كه سركوب شده در ضمير ناخودآگاهش را بررسي مي كنند وبه درمان مي پردازند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۱:۴۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

خلسه چيست؟ چگونه به آن وارد شويم يا از آن جلوگيري كنيم؟


خلسه حالتي بين خواب و بيداري است كه امواج ذهني در شرايط آلفا قرار مي گيرند و تلقين پذيري انسان افزايش مييابد. در اين حالت انسان به خوابي فرو رفته كه ذهن كاملا به محيط اطراف آگاه و بيدار است. اين حالت حس خوب و سرشاري دارد كه هر انساني دوست دارد در اين حالت قرار گيرد. خلسه رفتن هميشه در طول تاريخ بوده و انسان در تمام ادوار و اديان اين حالت را تجربه كرده. تجربه حالات عرفاني، درمان بيماري هاي رواني و كنترل ضميرناخودآگاه از كاربردهاي اين حالت به شمار ميرود. در اين مقاله سعي داريم تا شما را با مفهوم خلسه آشنا كنيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۶:۳۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)